CF Moto Gladiator X850 V-Twin EPS T3b 2023

  • EPS - špičkový posilovač řízení s progresivním průběhem
  • Elektronické vstřikováni Delphi (USA)
  • Bezespojkový variator CV-Tech s motorovou brzdou (Canada)
  • Nová převodovka Smartshift s optimalizovanými převody
  • Automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton (100% svornost)
  • Zcela nové víceprvkové odpružení IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti
  • Nový systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů 
  • Speciální prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšující světlou výšku
  • Rozměrné ergonomické plastové ochranné kryty řidítek s duralovou výztuhou
  • Přední i zadní masivní plastové nosiče Lock n' Ride
  • Výměnné pružné lemy blatníků z měkčeného plastu (volitelně)
239 900 Kč
198 264 Kč bez DPH
Přidat do košíku

Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru se špičkovým výkonem 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.  

Mohutný výkon přenáší Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového variátoru s funkcí brždění motorem. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.

Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.

Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů. 

Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. u policie ČR. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jízdních vlastností, které z tohoto modelu dělají jednu z nejlépe ovladatelných velkých pracovních čtyřkolek na trhu. Pokrokový design z rakouského designového studia Kiska potvrzuje nejvyšší ambice aktuální vlajkové lodi CF Moto!

Kapacity:Benzinová nádrž:30 litrůOlej motorový:N/ADélka:2310 mmŠířka:1250 mmVýška:1420 mmRozvor:1480 mmSuchá hmotnost:430 kg Systém pohonu:Převodovka:Automatická CVT - variátor CV Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) / uzamykatelný přední diferenciál / automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost)Náhon kol:Kardanovými hřídeli4x4 pohon:OdpojitelnýPřední pneu:26x9-14Zadní pneu:26x11-14Brzdový systém:Brzdy přední:Kotoučové hydraulickéBrzdy  zadní:Kotoučové hydraulickéParkovací brzda:AnoOdpružení:Přední Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramenaZadní Nezávislé, seřiditelné odpružení / Vlečená ocelová ramenaTlumičeNové víceprvkové odpružení IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhostiMotor:Typ motoru:4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHCVýkon motoru: (homolog.)45 kW/7250 ot.Výkon motoru: (off-road úprava)50 kW(68k)/7000 ot./min.Točivý moment: (off-road úprava)75 Nm/6000 ot./minVrtání x zdvih:91 mm x 76,2 mmObjem motoru:800 cm3Startování:Elektrickým startéremChlazení motoru:Kapalinou a nezávislým olejovým okruhemMazání:S mokrou skříníPlnění motoru:Elektronické vstřikování Delphi EFI (USA)Zapalování:ECU DelphiPalivo:Bezolovnatý benzin 95 Oktanů

2