Zač dělat kompromisy? CF MOTO Gladiator UTV1000 EPS je zde a s tímto novým profesionálním pracovním Gladiatorem z kategorie UTV vás již nic nezastaví! Zcela nový silný profi pracovní dělník s moderním designem ze slovutného designerského rakouského studia Kiska ukazuje naprosto novou dimenzi práce i zábavy. Nový Gladiator UTV1000 EPS přináší mj. v kategorii UTV nekompromisní výkon až 85 Hp, plnou homologaci pro 3 pasažéry, přední a i, v této kategorii nadstandardně dodávaný, špičkový americký zadní samosvorný diferenciál Eaton a homologované hodnoty hodné profesionálních pracovních strojů. Své jasné pracovní zařazení nový Gladiator dokazuje i svými majestátními rozměry, špičkovou výbavou, celkovým výkonem nebo i obří 40 l palivovou nádrží.
Kapacity: | |
---|---|
Benzinová nádrž: | 40 litrů |
Délka: | 2945 mm |
Šířka: | 1615 mm |
Výška: | 1850 mm |
Rozvor: |
2050 mm |
Světlá výška: |
300 mm |
Hmotnost: | 765 kg |
Rozměry korby: | 1412 x 901mm (více jak EUR paleta) |
Nosnost korby: | 365 kg |
Homologovaná tažná síla: | 520 kg |
Homologace: | Pro 3 osoby, plná EU homologace, ŘP sk. B |
Systém pohonu: | |
Převodovka: | Automatická CVT - variátor CV-Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpátečka/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce), uzamykatelný přední diferenciál / automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost) |
Náhon kol: | Kardanovými hřídeli |
4x4 pohon: | Odpojitelný |
Přední pneu: | 27x9-14 CST STAG |
Zadní pneu: | 27x11-14 CST STAG |
Brzdový systém: | |
Brzda přední: | Kotoučová hydraulická |
Brzda zadní: | Kotoučová hydraulická |
Parkovací brzda: | Ano |
Odpružení: | |
Přední: |
Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Zadní: |
Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Motor: | |
Typ motoru: | 4-taktní 8-ventilový dvouválec, SOHC |
Výkon motoru(max): | 85k (63,4 kw)/7800 ot. |
Točivý moment: (max:) | 82 Nm/6500 ot./min |
Vrtání x zdvih: | 91 mm x 74 mm |
Objem motoru: | 963 cm3 |
Startování: | Elektrickým startérem |
Chlazení motoru: | Kapalinou s nezávislým olejovým okruhem |
Mazání: | S mokrou skříní |
Zapalování: | ECU Bosch (GER) |
Palivo: | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |