Čtyřkolka Journeyman Gladiator X550 Euro 4

  • 3 roky záruka na stroj a doživotní na rám
  • Zcela nový výkonný 500 ccm motor bez rozběhové spojky
  • Variator CVTECH - Made in Canada
  • EPS - posilovač řízení (volitelně)
  • Vstřikování Bosch (Made in Germany)
  • 4x4 s uzávěrkou předního diferiencálu
  • Vynikající nové odpružení IV. generace s progresivními pružinami
  • Rozměrné plastové ochranné kryty řidítek s duralovou výztuhou
  • Atraktivní a praktické 12 “duralové disky kol
  • Vysoce odolné víceplátnové pneumatiky CST s agresivním vzorkem
  • Silný elektrický naviják s vodicími rolnami
  • Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
  • Unikátní praktický systém nosičů Lock-N-Ride (přední i zadní)
  • Opěrka a madla spolujezdce (volitelně)
  • Výměnné pružné lemy blatníků z měkčeného plastu
více informací
Journeyman

Značka: Journeyman

Čtyřkolka Journeyman Gladiator  X550 Euro 4

Chcete více informací? Volejte nebo piše! Jsem tu pro Vás k dispozici.

+420 605 315 966

175 990 145 446 bez DPH
skladem
informace k ceně

Popis

Král je mrtev, ať žije král ! Gladiator X550, nástupce legendárních dlouhých Gladiatorů, je zde! Gladiator X550 je od základu nová čtyřkolka, který nevychází z žádného předchozího jednoválcového modelu. Novinka nabízí zcela nový a silný motor - u Gladiatora vůbec poprvé bez rozběhové spojky, rám, řízení (volitelně i EPS), komfortní odpružení a samozřejmě celý moderní design. Zcela nový 500 cc motor s EFI plněním Bosch a s pístem z modelu X8 je podstatně silnější než předchozí pětistovky. Větší kroutící moment a absence spojky má za následek i výrazně rychlejší nástup akcelerace a tak je Gladiator X550 dokonce silnější než "šestistovka" X6! Pracovní zařazení stroje podporuje skvělá motorová brzda, cestování a expedice pak skvěle reprezentuje precizně fungující podvozek, který ve své kategorii nemá obdoby. Nový Gladiator X550 je samozřejmě nabitý plnou výbavou a nabízí vše, co má plnohodnotná pracovní 4x4 mít - el. přepínatelný pohon 4x4 s možností 100% uzamčení předního diferenciálu, silný naviják 3000 lbs, homologované tažné s el. zásuvkou, praktické nosiče Lock-N-ride, LED denní svícení, prostornou schránku pod sedlem, atraktivní LCD displej, 12" ALU kola, šestiplátnové pneumatiky, opěrku a madla pro spolujezdce, ochranné blástry na ruce... Gladiator X550 je nabízen v dlouhé verzi a na výběr je i verze s posilovačem řízení (EPS)! Dostupné barvy oranžová, černá, modrá, listová kamufláž. Na tento stroj také poskytujeme zvýšenou tříletou záruku a doživotní tovární záruku na rám stroje. Zaručujeme Vám, že při běžném použití stroje tento klíčový prvek nikdy neselže a nevyskytne se na něm mechanický defekt způsobený výrobní, nebo montážní vadou. Tato jedinečná a vysoce nadstandardní záruka platí pro prvního majitele stroje, nevztahuje se na spotřební materiál a je nepřenosná. Kvalifikovaný servis, dodávky náhradních dílů a technická podpora na území ČR jsou samozřejmé Tažné zařízení je plně homologováno a lze ho využívat i v silničním provozu. Za příplatek 10.000,- vč DPH je možné získat akční verzi Snowblaster, obsahující profi sněhovou radlici a zateplené návleky na řidítka! ukázkové video na odkazu níže: http://youtu.be/mXDBnPNuEQM Pro více info se obraťte na info@motohora.cz  

Varianty modelu

cenik E4

Technické informace

 

Benzinová nádrž: 18,5 litru

Olej motorový: 2.9 litru

Délka: 2350 mm, Šířka: 1160 mm, Výška: 1400 mm, Rozvor (standard/prodloužený): 1480 mm

Suchá hmotnost: 360 kg

Systém pohonu: Převodovka - Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)

Náhon kol: Kardanovými hřídeli 4x4

Přední pneu: 25 x 8-12, Zadní pneu: 25 x 10-12

Brzdový systém: Brzdy přední - Kotoučové hydraulické, Brzda zadní - Kotoučová hydraulická, Parkovací brzda - Ano

Odpružení: Přední - Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena, Zadní: Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena

Motor: 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC, Výkon motoru: 14,8 kW / 5600 ot., Výkon motoru: (off-road úprava) 28 kW(38k)/6800 ot./min.,

Točivý moment: (off-road úprava) 46 Nm/5800 ot./min, Vrtání x zdvih: 91 mm x 76,2 mm, Objem motoru: 495 cm3, Startování: Elektrickým startérem,

Mazání: S mokrou skříní

Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem

Plnění motoru: Elektronické vstřikování Bosch EFI

Zapalování: ECU Bosch

Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů