Sezona 2015

Nikola Pěnička

JILEMNICE

Zdravím,
tak píši report z posledního podniku MMČR v Endurosprintu, který se konal 26-27.09-2015 v Jilemnici. Na závod jsem přijel v pátek odpoledne a s motocyklem jsme podstoupili technickou a administrativní přejímku. Pořadatelé si pro nás připravili trať, která obsahovala 2 testy, bez přejezdu. První test se jezdil okolo 8 minut, byl podstatně rychlejší než test druhý, který se jezdil okolo 5 minut. Již dlouho nepršelo a tak bylo jasné že závod bude velice prašný. V sobotu byl start vypsán na 8:30. První test se neměřil z důvodu zahřátí motocyklu, hned však bylo jasné, že závod bude dosti nebezpečný. Rychlé pasáže ve starých kolejích, zakryté posekanou trávou byly asi největším problémem. Po prvním kole jsem věděl, že mi trať vůbec nesedí a časy nebudou moc dobré. Ve třetím kole jsem měl těžký pád, když jsem nedoskočil přes potok. Byl jsem dost otřesený, vyražený dech a trochu mě bolelo zápěstí. Motocykl byl dost polámaný, ale schopný k pokračování v závodě (po tom pádu to byl zázrak). Závod jsem tedy dokončil, ale až na 6.místě. Průběžně jsem však stále držel třetí příčku. Otec mi přes noc opravil motocykl, abych mohl v neděli nastoupit. Přes noc se  projevili zdravotní problémy  po pádu a ráno jsem prakticky nepohnul se zápěstím. Na start jsem se ale postavil a zkusil zabojovat o to celkové třetí místo. Bolest byla opravdu velká, ve čtvrtém kole, tedy dvě kola před koncem jsem závodu musel odstoupit. Přestal jsem cítit prsty na pravé ruce a tím pádem nemohl přidat plyn. Hned mě odvezli do nemocnice, kde diagnostikovali zlomeninu zápěstí.
Celkově mě tedy přeskočil týmový kolega  Sváťa Bouček k čemuž mu gratuluji a já obsadil 4.místo.
Děkuji všem za podporu.

Jilemnice 2015

MŠENO

Zdravím,
píši report ze závěrečného podniku MMČR v Enduru který se jel 22-23.08. v obci Mšeno. Na závod jsem se velice těšil, ve Mšeně už jsem startoval a tak jsem zhruba věděl, co mě čeká. Na závody jsme dorazily v pátek,čeaklo mě testování nově nastaveného podvozku od Zdeňka Hory, poté přezouvání pneumatik a procházení testů. Testy si pro nás pořadatelé připravily celkem dva. Cros test se prakticky celý odehrával na poli (strništi) a jezdil se okolo 4-5 minut. Enduro test byl celkem hodně zamotaný, a rozbitý jezdil se okolo 5-6minut. Po oba dny jsme startovaly v 9:00 a čekaly nás 4 kola, nedělní závod byl zkrácen na kola 3. Po startu nás čekal kratší přejezd (36 minut), který obsahoval cross test. V druhé polovině kola nás čekal přejezd (67 minut) s endurotestem. Závody se mi velice líbili, užíval jsem si je. Na testech jsem příliž nepadal, ale dělal jsem mnoho malých chyb. A chyby silná konkurence nepromíjí. Z toho důvodu jsem byl v sobotu šestý a v neděli pátý. Motocykl fungoval parádně podvozek bezchybný jen jsem nedokázal nedělat chyby. Závod bych zhodnotil za celkem vydařený, dojeli jsme s kolegou Sváťou Boučkem oba ve zdraví až do konce. Enduro je tímto podnikem ukončeno, bohužel jsem musel za zdravotních důvodů jeden podnik + jednu neděli vynechat a to mě celkově vyřadilo z bojů o přední příčky. Ve třídě jsem obsadil 8. místo a v juniorech 12 příčku.
Děkuji za podporu od rodiny a teamu Gas Gas Sanborn.

LIBLÍN

Zdravím,
tak píši report z MMČR v Enduru, který se jel 18-19.07.2015 v Liblíně. Na tento podnik jsem se velice těšil, jednalo se o moje letos první klasické enduro. Z předešlých let vím, že v okolí Berounky dokážou připravit velice krásné enduro a to se jim také podařilo. Na závod jsem dorazil v pátek okolo 17 hod., hned po příjezdu jsem si šel projít testy, byly dva , enduro test a cross test. Cross test byl od depa vzdálen zhruba kilometr, enduro bylo trochu dál. Cross byl velice pěkný rychlí, byla částečně využita trať z loňského roku, ale podstatně ho prodloužili. Enduro bylo opět krásné, zase využili trať z loňska a test rapidně prodloužili.  Do závodu jsem se velice těšil, start byl naplánován na 9:03 a čekaly mě 4 kola, čtyři dlouhé kola když na jedno kolo bylo 105 min. Přejezd do první časové kontroly byl velice pestrý a prašný, ale člověk si nikde moc neodpočinul. Silnice prakticky nebyla žádná na konci časovky nás čekal enduro test, který se v prvním kolo neměřil. Do časové kontroly číslo2 byl přejezd snad ještě  hezčí než ten první , opravdu se jim velice povedl. Na konci nás čekal cross test, který se měřil již v prvním kole. V testu jsem udělal pár chybiček a měl jsem rezervu, ale jinak se celkem povedl. Enduro test mi šel podstatně méně než cross, nemohl jsem se vejít do zatáček a často vyjel z trati, časy tomu také odpovídali. Nicméně zhruba do poloviny závodu jsem bojoval s kolegou Sváťou Boučkem o 5.místo. V druhé polovině přišly zdravotní problémy, které se projevili křečemi do celého těla, zvracením a naprostou únavou. Vzdát závod, pro mě nepřicházelo v úvahu a tak jsem ho chtěl za každou cenu dokončit. Na časy jsem už nekoukal, cíl pro mě bylo dojet. Nakonec jsem závod dokončil, po předání motocyklu jsem přestal o sobě vědět. Pamatuji si jen útržky a obrovské křeče. V sanitě mi dali nějaký oživovák a kapačky. Ještě ten den večer mě pustili zpět do depa . Všechny zdravotní testy , které jsem podstoupil v týdnu dopadli dobře a také srdce zdravé. Ještě mě čeká neuroligické vyšetření.
To, že jsem v neděli nemohl závodit mě velice mrzí, opravdu to byly pěkné závody.
Chtěl bych velice poděkovat lidem, kteří mě oživovali a snažili se mě udržet při vědomí DĚKUJI.
Nejbližším závodem je CC Loukov , který se jede1-2.08.2015, jedná se o závod dvojic , kde kolegou je Kryštof Kouble.
Tak tam neviděnou Nikola

BÍLINA

Ahoj,
tak píši report z MMČR endurosprintu, který se jel 4-5.06.2015 v Bílině. Tento závod není mezi námi jezdci příliš oblíbený, jezdí se již spoustu let a každým rokem se jede téměř ta samá trať. Letošní podnik nebyl vyjímkou, když pominu trať, která vedla ve opět ve starých kolejích, tak nám pořadatel připravyl ještě něaká překvapení. Co se týče depa, tak místo pro auto a zázemí jsme si museli vysekat srpem ( tráva byla asi po pás), a na to jaké bylo tropické počasí jsme neměli ani nádrž s pitnou vodou. Prostě závody v Bílině nezklamaly. Ale zpět k trati. V sobotu jsme startovali v 9h a čekalo nás 6 kol, přičemž na jedno kolo, které obsahovalo dva testy, cross zhruba 5 minut a enduro zhruba 3 minuty, jsem měli 30minut. Najíždělo se přibližně 15 minut. To nebylo v tom vedru vůbec špatné. Od začátku jsem věděl že mi trať příliž nesedí a já se na ni nedokážu srovnat a jet rychle. Nakonec to pro mě bylo 4. místo. V neděli jsme startovali opět v 9 hodin, tentokrát však společně s Přeborem ČR. Z toho důvodu jsme čas na kolo měli o 5 minut delší čili 35 minut. Jezdce z přeboru jsme začli dojíždět a to bylo nevýhodou, protože na prašných testech nám dost překáželi. Co se týče mé jízdy, tak již od prvního testu jsem věděl že to bude lepší než  v sobotu. Časy byly podstatně rychlejší a nakonec to bylo 3.místo. Celkový pocit z jízdy je, že mám ještě velké rezervy, dělám zbytečené chyby, které mě stojí cenné vtěřinky. Naopak povzbuzující pro mě je fakt, že mám téměř totožně časy testu a rozdíly jso ve dvou vteřinkách, takže motocykl začínám ovládat a teď už jen zrychlit :D. Další podnik mě čeká 18-19.06.2015 v Liblíně. Na závod se velice těším jedná se o velice pěkné Enduro.
Děkuji za podporu teamu Gas Gas Sanborn, Zdeňkovi Horovi za trpělivost a celé mé rodině.
S pozdravem Nikola Pěnička

RADVANICE

Ahoj,
tak píši report z v víkendového závodu MMČR v Enduru , který se jel 20-21.06.2015 v obci Radvanice u Trutnova. Trať v Radvanicích dobře znám, a tím pádem jsem věděl co mě tam zhruba čeká. Bohužel nebyl povolen přejezd a tak nás čekaly pouze dvě rychlostní zkoušky. Endurotest byl  konečně endurový, nechyběli bažiny, kamení trochu extremu v podobě kamenu a betonových panelů. Na můj vkus byl test až moc zamotaný, ale i přesto se mi líbil. Délka testu byla zhruba 4 až 5 minut. Cross test byl oproti enduru mnohem rychlejší, ale na konec testu si pořadatelé připravyli oříšek v podobě výjezdu. Výjezd by nestál za řeč pokud by celý víkend nepršelo. Díky dešti byl průjezd trati podstatně obtížnější a na závěrečném výjezdu byly často problémi. Nicméně v soobotu jsem vyrazili do boje v 9hod. a čekalo na nás 8kol, pričemž na jedno kolo jsme  měli 30minut. Oba porvní testy se neměřili a tak jsme mohli protáhnout tělo i ruce. Hned po prvním kole jsem věděl že to bude ,, klouzat". Na prvním měřeném enduru jsem nešťastně spadl kolo se mi zaklínilo pod kládu a nemohl jsem ho dostst ven. Test jsem jel zhruba o 20vteřin pomaleji než v dalších kolech. Věděl jsem že budu muset stahovat velikou ztrátu, to se mi celkem dařilo. Celý den jsem bojoval s bratrem Dominikem Pěničkou o vteřinky. Poté přišel opět velice nevydařený endurotest, spadl jsem 5x a vždy tak nešťastně, že můj výsledný čas byl o 1 minutu horší než normál. Tato ztráta se mi již stáhnout nepodařila a skončil jsem na 7.místě. Celou noc nám pršelo a na start jsme se  v neděli postavili v 8:30. Aby nebylo deště málo, tak nám pršelo i při závodě. Trať byla oproti sobotě značně rozbytější, vyjeli se dlouhé hluboké koleje. Časy byly podstatně pomalejší. Největším oříškem nedělního závodu byl výjezd na cross testu, dá se říct že právě na něm se rozhodovalo. Celý den jsem se držel na 5.místě a na tomto místě jsem také závod dokončil. Motocykl fungoval perfektně, byl to můj první závod na blátě a oproti ,, dváce", je to úplně jiný styl jízdy. Myslím, že jsem mu však přišel na chuť a těším se na další závody, který se jedou 4-5.07.2015 v Bílině. Tam jde o endurosprint, takže jedu získat co nejvíce bodů abych udržel průběžně 3.místo, nebo se posunul kupředu. Děkuji za podporu.

KOŠŤÁLOV

Zdravím,
tak o víkendu 16-17.5. jsem se zúčastnil závodu MMČR Endurosprint v obci Košťálov nedaleko Semil. Byl to pro mě první závod po operaci. Jel jsem na něj s cílem dokončit a utržit nějaký ten bod. Co se týká samotného závodu, tak Semilští pořadatelé připravili velice pěknou trať. Závod byl vypsán na 7kol , přičemž na jedno kolo jsme měli 25 minut a obsahovalo 2 měřené testy a kratičký přejezd. První ,,endurotest" byl velice rychlí, z důvodu plošného zákazu Lesů ČR se nemohli využít lesní pasáže. To bylo důvodem proč se test odehrával spíše na louce a do lesa příliš nezasahoval. Test jsem jezdil okolo 5:50.
Druhý test (cross test) byl o něco zajímavější. Odehrával se na louce a kamenité navážce. Opět velice rychlí test, jezdil jsem ho okolo 5:15. V sobotu jsem startoval 9:05 a celý den jsem bojoval o 4.místo se svým teamovým kolegou Sváťou Boučkem, souboj jsem nakonec vyhrál a obsadil 4.místo ve třídě. Koleno mě od 2. kola začalo zlobit a dost mě omezovalo ve výkonu. Na neděli jsem se velice těšil, startoval jsem ve 12:35 a od prvního testu mě provázela smůla, která se projevila častými pády a časy byly velice špatné. Jediná pozitivní zpráva je že bolest kolena mě v neděli opustila a ve výkonu neomezovala. Nakonec 5.místo , za které jsem rád. Celkově bych víkend zhodnotil pozitivně, jel jsem na závod s cílem dojel, to se mi povedlo a nakonec jsem získal bodů dost. Celkově jsem se posunul na 3. místo.
Děkuji všem za podporu, vážím si toho.

SEDLČANY

Ahoj,
tak píši report z prvního letošního závodu MMČR v Endurosprintu, který se konal 28-29.03.2015 v Sedlčanech.Tento podnik nesl z mé strany poprvé víckrát. Poprvé jsem jel ve třídě E3, poprvé jsem jel závod na motocyklu Gas Gas, poprvé jsem startoval za Enduro team Sanborn Gas Gas. Ale vraťme se k samotnému závodu. Ná závod jsme dorazili již v pátek, z důvodu přejímky a přihlášení jezdce. To vše proběhlo v pořádku. V sobotu ráno jsme si s mím teamovým kolegou Sváťou Boučkem šli projít rychlostní zkoušky. Rychlostní zkoušky byly dvě a to enduro test a cross test. Enduro měřilo cca 7minut a obsahovalo jak lesní pasáže, tak rychlé pasáže na poli a také malí extrémek, prostě ET jak má být. Cross se jel okolo 4minut a byl velice rychlí, obsahoval prakticky celou MX trat+ rychlé zatáčky na poli opět se jednalo o velice pěknou vložku. To bylo vlastně celé kolo, protože přewjezd nebyl žádný. Sobotní strat byl vypsán na 12:30, na 1 kolo jsme měli 28 minut. Již první kolo jsem věděl že to bude náročný závod, především na tvrdost rukou, s čímž jsem se trápil více jak půlku závodu. V druhé půlce jsem tedy mohl začít závodit vteřinky z náskoku soupeřů jsem ubíral, nicméně to stačilo ,, pouze" na 4. místo ve tříde a 10.místo v juniorech. V neděli se startovalo opět ve 12:30. Tvrdost rukou mě tentokrát tak nezaskočila, a přesto že ruce boleli, mohl jsem s tím závodit :D :D. Z počátku ( zhruba do poloviny) závodu jsem držel druhou příčku. Poté přišel malý déšť, asfalt začal nezkutečně klouzat a já šel k zemi :D. Motocykl jsem niak neponičil já byl jsen lehce otolučený a tak jsem mohl pokračovat. Samotný pád mě nezbrzdil tolik, jako následná psychika. Testy jsem začal kazit a propadl jsem se ,,až" na 4.místo ve třídě a 8.místo v juniorech. Co se týče pocitu z jízdy, tak jízdu jsem si velice užíval, výkonu má na mě Gas sice ještě moc a občas mě překvapí, ale díky skvěle přpravenému podvozku se lehce ovladá jak na rychlích úsecích, tak v zamotaných lesních pasáží. Počasý nám celkem vyšlo. Už se těším na další závod, kterým je MMČR Enduro v Hrobčicích. Mezitím bych se chtěl ještě svézt dvou hodinové cross country v Kunčicích.
Chtěl bych poděkovat svému teamu, Zdeňkovy Horovi, otci a přítelkyni a všem lidem kteří mě podporují.

Sváťa Bouček

JILEMNICE

Ahoj, máme za sebou letošní poslední závod v endurosprintu,který se jel v Mříčné u Jilemnice.Celkem byly dva testy bez přejezdu,což je škoda že se nedá povolit ruce.V sobotu jsme startovali ráno,jely jsme 6 kol a bohužel se hodně prášilo.První testy jsem začal volněji abych jsi zbytečně nerozbil hubu,protože tam byly staré koleje z minulých let.Bohužel ve tětím kole mi došel benzin a nadělil jsem si na testu dvě a pul minuty a to mě odsunulo z druhého místa na čtvrté.V neděly jsme raději kontrolovali benzín po každém kole aby to bylo v poho,ale pro změnu se mi povedlo ve druhém kole trefit pařez a urazit držák stupačky, takže jsem jel zbytek dne v sedě,ale dojel jsem na druhém místě tak to bylo ok.Celkově jsem se posunul na třetí místo,protože teamoví kolega Nikola jsi zlomil zápěstí a závod nedokončil,děkuji mu.Chci poděkovat teamu za podporu a Zděnkovi  jak se o nás hezky na závodech stará.

Sváta Jilemnice 2015

MŠENO

Ahoj, máme za sebou letos poslední enduro, které se jelo ve Mšeně v mích domácích podmínkách. Na letošní rok pořadatelé přidaly pár těžších úseků, takže jsme se měli na co těšit. Jeden okruh měřil okolo 60 km z toho minimum po silnici. Jely se dva měřené testy, jeden byl na strništi a druhy na tréninkové trati. Ta se jela se do protisměru plus bylo přidán další úsek do lesa, takže pro místní žádná výhoda. V sobotu jsme jely čtyři kola a první enduro test se neměřil, první dvě kola se mi jelo celkem dobře a i oba cross testy se mi celkem povedly. Pak přišla únava, pád na enduro testu a nedobrzděná (zatáčka rovně do lesa), nakonec z toho bylo sedmé místo s kterým jsem nebyl moc spokojeny.Do druhého dne jsem se chtěl trošku zlepšit a pokusit se bojovat o páté místo. Celý den jsme sváděli boj o páté místo s Honzou Kašpárkem a Nikolou,nakonec za celý den byl rozdíl mezi pátým a sedmým pět sekund,pátý byl Nikola,já šestý a Honza sedmý. Celkově jsem v enduru skončil na pátém místě,bohužel první čtyři byly rychlejší. Závody to byly hezké,škoda že takových endur se nejede v sezoně víc. Chci poděkovat teamu Gas Gas Sanborn team za podmínky jaké jsem letos měl a snad továrna Gas Gas bude i příští roky vyrábět motocykly,ať to není jenom o Ktm a Husgvarnách...

LIBLÍN

Ahoj, Tak máme za sebou hezké enduru, které se jelo v Liblíně u Kralovic. Bohužel nepřálo počasí, když v sobotu se naměřilo 37 a to je opravdu hodně. Pořadatelé připravili překrásnou trat o délce 60 km., se dvěma měřenými testy a řadou výjezdů a sjezdů a minimum asfaltu, krásné svezení . V sobotu jsme jeli 4 kola, v tom teple to bylo opravdu náročné a každému to dalo pořádně zabrat,ze začátku jsem bojoval s Nikolou o páté místo. Bohužel od druhého kola se začaly Nikolu z tepla křeče a musel zpomalit. Takže v sobotu jsem skončil pátý minutu za čtvrtým. Při pré-finiši jsem přezul novou gumu na druhý den s tím, že hlásily déšť. V neděli jsme měli jed také 4 kola s tím, že když bude také takové teplo, tak to zkrátí na tři. Po prvním kole hned říkali, že jedem tři kola, což si myslím byl rád každý. Protože v tom teple co bylo, déšť nikde a po té sobotě toho měli všichni dost. V prvním kole se mi podařilo zajet oba testy celkem slušně a o dvě sekundy jsem byl na čtvrtém místě před Lukášem Kučerou, ale od druhého kola jsem mu přestával stačit a přišla i únava a nějaký ten pád. Tak z toho bylo nakonec páté místo. Příští enduro se jede za pět týdnů ve Mšeně na domácí trati, takže se těším. Pořadatelům patří velký dík za super závody a někteří pořadatelé by si měli vzít z nich příklad , jak mají závody vypadat. Děkuji teamu Gas Gas Sanborn team a Zdenkovi za všechnu pomoc a za pět týdnu se uvidíme. Ahoj Sváťa

BÍLINA

Ahoj, tak už endurosprint vztoupil do druhé poloviny serialu a odjel se třetí závod ze čtyř,který je jel v Bílině.Testy byly skoro stejné jako na jaře pri klasice,jenom se jely obráceně.Crostest se jel po lese a měřil okolo pěti a pul minuty v mém připadě a ty nejlepší kolem pěti minut.Enduro test byl také natahán v lese a měřil něco málo přes tři min.Počasí nám přálo spíš na koupání a né na závodění,teplota kolem 35 stupnů je docela dost,ale je to pro všechny stejné.V sobotu jsme startovaly v devět hod a jely jsme šest kol,časy jsem na prvních testech nazajižděl podle přectav ale za celý den jsem neměl žadný pad,tak alespon nějaké pozitivum,bylo z toho páté místo.Na neděly jsme měly start naplánovaný na dvanáctou hodinu odpoledne,ale nakonec pořadatelé nás poslaly na start v devět hodin a spojily nás z přeborem,tak aspon jsme se nemusely tolik odpoledne potit.V neděly na prvních dvou crostestech jsem měl dva pády což mi přidalo tak 15 sekund a boj o třetí příčku byl stracen.Do cíle jsem dojel na čtrté příčce.Chci poděkovat sponzorům a za čtrnáct dní se uvidíme na enduru Liblině.

RADVANICE

Ahoj

Máme za sebou druhý díl endura,ale bohužel se to jelo jenom jako endurosprint,což bylo škoda protože enduro by tam bylo moc hezké.Jedno kolo se skládalo ze dvou testů,oba měřily okolo pěti minut a byly natahány něco v lese,na louce,kameny tam byly i jeden pěkný výjezd,tak by měly testy na enduru vypadat.Celý víkend bylo počasí jak na houpačce,takže sluníčko s deštěm se pořád střídalo.V sobotu ráno jsme měly start v devět hodin a první kolo se neměřilo a pak se mělo začít závodit ale já než jsem se stačil rozkoukat tak už bylo po závodě a bylo z toho šesté místo s kterým jsem moc spokojený nebyl,ale alespon nějaké body do seriálu.V neděly jsem nastupoval do závodu více nabuzeny ale bohužel na prvním měřeným crostestu jsem řadičkou trefil kámen,poškodil převodovku a bylo po závodě.chtěl bych poděkoval svému teamu za podporu a snad na příštím závodě se polepším.

KOŠŤÁLOV

Ahoj.

Máme za sebou druhý endurosprint,který se konal v Koštálově na hezké trati,ta se skládala z krátkych přejezdů a dvou testů.V sobotu jsme startovaly v devět ráno a jelo se 7 kol.Ráno před starten jsem se rozšlapal na rotopedu,který přivezl Nikola že nebudu mít tak tvrdé ruce,tak jsem byl zvědaví jestly to bude fungovat a opravdu měly pravdu,ruce mi skoro neztvrdly jenom jeden test trošku a pak vše bylo v poho.na druhém endurotestu jsem měl dva lehčí pády zdržení zhruba deset sekund.V sobotu jsem skončil na pátem místě,těsně za týmovím partákem Nikolou.Po závodě jsme připravily motorku na neděli a šli se podívat na trat jestly se neoběvily někde rychlejší drážky.V neděly jsme startovaly v půl jedné až po všech ostatních třídach a na trati se to pěkně ukázalo samá díra jiné drážky atd.takže první kolo jsem jel na jistotu abych někde zbitečně neupadl a našel jsi optymální stopu.Pád za celý den jsem neměl žádný a skončil jsem na čtvrtém místě když jsme si umístění Nikolou prohodily o proti sobotě.Musím poděkovat svému teamu a Zděnkovi že tam snámi byl celí víkend a za čtyři týdny v Radvanicích na klasice.čau

HROBČICE

Ahoj, máme za sebou první enduro,které se konalo v Hrobčicích u Bíliny. Trať byla z devadesáti procent stejná jako minulé ročníky,testy byly celkem dva,CT a ET,ale oba byly v lese mezi stromy.Oba dva dny jsme jely pět kol,jedno kolo měřilo cca 45 km.Bohužel závodu se nemohl zúčastnit týmový kolega Nikola,který je po operaci kolena.Od Sedlčan jsem stihnul něco natrénovat,tak sem byl zvědaví jak se mi bude dařit,rameno se postupně lepší i na motorku si začínám zvykat.První dva testy jsem jel tak na rozkoukaní a časy ani nebyly tak špatný.Ve druhém kole jsem chtěl na CT trošku zrychlit a hned se mi do cesty připletl strom,který jsem trefil ramenem,naštěstí to bylo to zdravé rameno,pád mě zdržel cca 15 sekund.Celý den jsem se držel na pátém místě a tak sem dojel i do cíle.V cílové časové kontrole jsme udělaly běžnou kontrolu a motocykl jsem předal na druhy den.Do neděly jsem nastupoval s tím že zkusím testy jet na hraně rychlosti a uvidíme jak to půjde.První tři kola se to celkem dařilo na testech jsem zajížděl zhruba o deset sekund lepší časy,takže na čtvrtého jsem neztrácel mnoho.poslední dvě kola už začínala přicházet únava a přišel i lehčí pád,takže z toho bylo páté místo.Gasik celý víkend fungoval výborně a hlavně musím poděkovat Zděnkovi Horovi že se o mě celý víkend staral a týmu Gas Gas Sanborn team.Za čtrnáct dní se jede endurosprint v Koštálově,kterého by se měl zúčastnit i Nikola,takže celý náš team.

SEDLČANY

Ahoj, první informace ze závodu v endurosprintu, který se konal 28. - 29.3. v Sedlčanech. V letošním roce startuji na motorce GAS GAS 300 2T, na který jsem se vrátil po čtyřech letech co jsem jezdil GAS GAS 250 4T a 450 4T.V pátek ráno před závody jsem musel ukončit neschopenku,kterou jsem měl důsledkem zranění pravého ramena,což jsem si přivodil koncem ledna při pádu na lyžích,tím pádem zimní příprava nebyla skoro žádná a na motorce jsem měl najeto cca 3 hod.Do Sedlčan jsme dorazili v pátek kolem čtvrté hodiny,rozložili jsme stany,dodělali ještě něco na motorkách a vyrazili jsme na přejímku.V sobotu ráno jsme se vydali projít si měřené testy s team kolegou Nikolou. Testy byly celkem 2,byly natahány na motokrosové trati,na poli a také v lese,takže všechno co má být.V sobotu i v neděli jsme startovali ve 12:30 a závod byl vypsán na 7 kol.První test byl neměřený jenom na rozjetí,ale už po něm jsem měl betonové ruce,(kdo jezdí na motorce tak ví o čem mluvím) a ty se mě drželi do pátého kola,potom trošku povolili.Od začátku závodu jsem se držel na šestém místě a tak jsem i dojel do cíle.Při závodě jsem měl jeden lehčí pád,všechno ok.V neděli se jelo už lépe,ruce nebyli tak tvrdý takže se dalo jed trošku rychleji,ale zrychlili i soupeři,bylo z toho šesté místo,ale k pátému bylo blíž než v sobotu.Motocykl fungoval bez jediného problému,tak byla spokojenost.Jenom si musíme na sebe víc zvyknout,o proti čtyřistapadesátce je to lehčí a v každé zatáčce mám dobržděno minimálně o 5 metrů dřív atd.,což na časech se projevilo.Do příštího mistráku v Hrobčicích něco natrénuji a snad to bude už ok.Musím poděkovat novému týmu GAS GAS SANBORN TEAM a Zdenkovi Horovi za přípravu motocyklu.

CELKOVÁ OBNOVA ZNAČKY ENDURO

Gas Gas zcela obnovil své kultovní enduro. Nový systém EC / XC demonstruje úplný závazek ke komponentám nejvyšší kvality. S novým rámem, motorem,...

Test GG 450F Cervantes

Gasí čtyřipade mě začala zajímat od chvíle, kdy se poprvé objevila na tratích světového endura. Koncem léta se mi dostala pod ruce a musím říct,...